Jaka jest firma przyszłości? Dowiesz się na konferencji Izby Przemysłowo-Handlowej

Chcesz zbudować strategię komunikacji swojej firmy? Zaznajomić się z praktykami firm, które odniosły sukces? Konferencja „Firma Przyszłości”, która odbędzie się 6 czerwca w Toruniu jest właśnie dla ciebie. Z Marcinem Klejnowskim, członkiem Zarządu Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu, jednym z pomysłodawców przedsięwzięcia, rozmawia Robert Kamiński.

Proszę na początek powiedzieć kilka słów o samej Izbie.
Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu to 28 lat doświadczenia we współpracy z przedsiębiorcami. Nie jesteśmy powiązani z żadną firmą, instytucją samorządową czy partią polityczną. Obecnie zrzeszamy ponad 200 firm. Głównym celem działalności IPH zawsze było wszechstronne wspieranie przedsiębiorców i cel ten Izba realizuje po dziś dzień. Oczywiście nie opieramy swojej działalności na tym co wypracowano lata temu. My również się rozwijamy i wzbogacamy ofertę o nowe usługi, które są konkretną odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców. IPH w Toruniu wspiera firmy, niezależnie od branży i skali działania w ich codziennych wyzwaniach, przez różnego rodzaju działania takie jak grupa zakupowa.

Jednym z projektów mających na celu wspieranie rozwoju lokalnych firm, jak i nawiązywanie kontaktów biznesowych jest wasz nowy projekt konferencja „Firma Przyszłości”.
Jednym z założeń Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu jest edukacja i właśnie temu ma służyć ten projekt. Chodzi o wskazanie szans płynących z transformacji technologicznej, globalizacji. Zaprosiliśmy specjalistów w dziedzinie cyfrowych transformacji technologicznych, finansów, strategii i marketingu oraz wielu ekspertów – przedsiębiorców z naszego regionu, którzy mają przede wszystkim doświadczenie praktyczne w prowadzeniu biznesu. Nie ograniczymy się jednak do samych wykładów. Pomyśleliśmy, że warto uzupełnić je o warsztaty praktyczne. To pomysł, który spotkał się z wielką przychylnością środowiska.

Proszę powiedzieć kilka słów o programie konferencji.
Generalnie, program zawiera ścieżkę prelekcyjną, która skierowana jest głównie do kadry zarządzającej, menadżerów a także tych, których po prostu interesuje temat, oraz ścieżkę warsztatową obejmującą dwa bloki, w tym partnerski. Zaczynamy 6 czerwca o 9.00 wykładem Magdaleny Dziewguć, szefowej Google for Work CEE, która opowie o cyfrowej transformacji technologicznej i jej wpływie na prowadzenie firm. Następnie rozpoczną się równolegle prelekcje i warsztaty.

Równie interesująco zapowiada się blok warsztatowy.
Tak, wydaje nam się, że podejmujemy tematy, które są niezwykle istotne. Zresztą program przygotowaliśmy na podstawie sygnałów płynących od przedsiębiorców i w odpowiedzi na ich potrzeby. Na przykład o marketingu i różnych jego odsłonach będziemy mówić aż na 3 warsztatach, a to dlatego, że bardzo zależy na tym przedsiębiorcom. To potężna dawka wiedzy w praktyce.

Czy nie ma pan wrażenia, że jeśli idzie o tego typu konferencje, to mamy ostatnio do czynienia z pewnym przesytem?
Chciałbym zauważyć, że my nie podchodzimy do tej konferencji jak do jednorazowego wydarzenia, a jest to dla nas pierwszy punkt rozbudowanej agendy. Z uczestnikami konferencji będziemy się kontaktować i spotykać w celu wsparcia we wdrażaniu zmian. Dodatkowo chcemy w przyszłym roku zrealizować kolejną jej edycję.
Jestem przekonany, że w tym roku dołożyliśmy wszelkich starań, żeby te cele osiągnąć. Zaprosiliśmy znakomitych prelegentów, z którymi spotkanie dla wszystkich zainteresowanych będzie nie lada gratką. To samo dotyczy warsztatów. Najlepszą rekomendacją niech będzie fakt, że to dopiero pierwsza edycja, a już w tej chwili, na kilka tygodni przed jej rozpoczęciem, zainteresowanie nią jest ogromne i niebawem na niektóre bloki będziemy musieli zamknąć rejestrację. Dlatego wszystkich serdecznie zapraszamy, prosząc jednakże o wcześniejsze zgłoszenia. Wstęp jest bezpłatny, a liczba miejsc jest niestety ograniczona, więc warto się pospieszyć.
***
Zgłoszenia prosimy składać pod adresem www.firmaprzyszlosci.com.pl. Tam także znajdują się szczegółowe informacje dotyczące programu wydarzenia.