Gmina Chełmża. Zmiany w funkcjonowaniu urzędu
Od 26 listopada w gminie Chełmża obowiązują nowe zasady funkcjonowania urzędu w zakresie obsługi interesantów. Uruchomione zostało nowe Biuro obsługi interesanta, jednak warto mieć na uwadze względy epidemiczne i z placówką kontaktować się zdalnie.
Biuro obsługi interesanta znajduje się na parterze budynku urzędu. To, z którego stanowiska powinniśmy skorzystać, zależy od rodzaju sprawy, z jaką przyszliśmy. Poszczególne stanowiska i ich zakres załatwianych spraw:
- A – informacja ogólna, przyjmowanie wniosków, deklaracji ( biuro podawcze), wydawanie druków, działalność gospodarcza, dodatki mieszkaniowe,
- B – ewidencja ludności, dowody osobiste, potwierdzenie profilu zaufanego,
- C – stanowisko do konsultacji bezpośredniej z pracownikami UG we wszelkich innych sprawach nie cierpiących zwłoki – po uprzednim umówieniu terminu spotkania.
Jednocześnie urząd zachęca do ograniczenia osobistych wizyt, co jest efektem aktualnej sytuacji epidemicznej. Interesanci zachęcani są do kontaktu za pomocą platformy ePUAP, poczta, bądź mailowo, pod adres info@gminachelmza.pl. Z urzędnikami można skontaktować się również telefonicznie, pod nr 56 675 60 76, 56 675 60 77 lub 56 676 60 78.
W przypadku nieobecności pracownika, interesant zostanie poproszony o podanie imienia i nazwiska, nr telefonu oraz tematu sprawy. Pracownik urzędu skontaktuje się wtedy w ciągu 48 godzin, udzielając wyjaśnień lub ustalając termin spotkania.
Zmieniają się również godziny działania Kasy urzędu. Od 27 listopada czynna jest w każdy wtorek i piątek w godz. 7:00 – 14:00.