Skip to content

43 komentarze

  1. Obserwator
    26 października 2021 @ 22:17

    mój dzieciak idzie szosą do busa bo nie ma chodnika a Rada planuje most .paranoja – niech się wcale nie zabierają za to bo głupiej drogi rowerowej nie mogą skończyć

    Odpowiedz

    • Nowa Wieś
      27 października 2021 @ 00:52

      Niedługo pójdzie ścieżką rowerową. Jakoś nie przeszkadzał Ci dotąd brak chodnika/ścieżki. Dopiero jak most ma powstać to problem. Most spowoduje, że Twój 'dzieciak’ (nie nazwałbym swoją drogą tak swojego dziecka) idąc ulicą do busa będzie bezpieczniejszy bo mniej samochodów go będzie mijało.

      Odpowiedz

      • Józef Stallin przeciwnik Spallin
        28 października 2021 @ 09:53

        Ile od posta Wójt płaci? Dragi w zestawie? Bo niektóre komentarze to widzę nawet o 3 w nocy pisane xD

        Odpowiedz

        • Nowa Wieś
          28 października 2021 @ 11:28

          Nikt mi nic nie płaci, jestem mieszkańcem gminy, który dojeżdża do pracy i skorzysta na tej przeprawie, ot co.
          A w nocy to zakazane pisać komentarze? Myślałeś, że internet wyłączają na noc 😀

          Odpowiedz

          • Nowa Wieś
            28 października 2021 @ 11:29

            PS. A ten o 3 w nocy to akurat nie mój, nie skojarzyłem.

            Odpowiedz

  2. Rudolf
    26 października 2021 @ 03:09

    Jeżeli uruchomimy petycję popierającą budowę wymienionego tu mostu, to daję głowę, że poprze to kilkadziesiąt razy więcej osób, niż protest. Most jest potrzebny i tyle. to nielogiczne, że go tu nie ma do tej pory. Ktoś, kto kupował działkę przzy rezerwie pod drogę napewno się liczył z jej powstaniem. Proszę nie grać tu ofiar. Budujmy.

    Odpowiedz

    • mieszkanka Nowej Wsi
      26 października 2021 @ 09:29

      u nas od 10 lat prosimy się o ścieżkę rowerową miała być w październiku ale nie będzie bo gmina nie dopilnowała tego

      Odpowiedz

      • Nowa Wieś
        27 października 2021 @ 00:49

        Ścieżka powstała, a jej część we wsi musi zostać dofinansowana i zostanie. Okazało się, że wybrana przez wykonawcę technologia nie sprostała warunkom (problem z odwodnieniem). Mieszkasz we wsi i nie wiesz o co chodzi tylko narzekasz.

        Odpowiedz

    • Ul. Spokojna
      26 października 2021 @ 10:59

      Nielogiczne to jest to ze pierw mówicie że most jest zgodny z planem a teraz jednak się okazuje że aby mógł powstać to plan trzeba zmienić, jesteście zwykłymi kłamliwymi szarlatanami, najgorsza rada u urząd w historii.

      Odpowiedz

      • Mariusz
        7 listopada 2021 @ 09:42

        Proszę najpierw spojrzeć na obowiązujący plan, gdzie pozostawiono rezerwę terenu pod dojazd do mostu, a potem pisać głupoty. Most ma być, bo jest potrzebny.

        Odpowiedz

    • Nowa Wieś
      27 października 2021 @ 00:47

      Petycja ZA MOSTEM powinna zostać utworzona. Gmina i wójt muszą wiedzieć, że mają nasze poparcie.

      Odpowiedz

      • Mariusz
        7 listopada 2021 @ 09:43

        Popieram.

        Odpowiedz

  3. Mariusz
    26 października 2021 @ 02:44

    Co za barany w tej Nowej Wsi mieszkają. Przecież jeśli powstanie most, to będzie można w końcu wzdłuż torów kolejowych poprowadzić drogę do Szosy Lubickiej w Toruniu w okolice salonu Skody. Ominiemy w ten sposób Lubicz, a rzut oka na mapę wystarczy żeby zobaczyć, że ciężarówki na Małgorzatowo nie będą wcale przejezdzać przez ten mostek. Głównymi użytkownikami będą właśnie mieszkańcy Nowej Wsi, ktorym znacząco skróci to dojazd do Torunia. Ogarnijcie się proszę, a takich jak sąsiadka panikująca a „autostradzie” lepiej nie słuchać, nie wie co mówi. Jeśli będzie mostek, a z nim nowy dojazd do Lubickiej tak jak to słusznie pomyślano, to tylko Wam to ułatwi życie.

    Odpowiedz

    • Józef Stallin przeciwnik Spallin
      26 października 2021 @ 09:24

      Nakwiększe barany to siedzą w UG Lubicz.

      Odpowiedz

    • koleżanka
      26 października 2021 @ 09:33

      no jak ciężarówki nie będą jeżdzić to po co wydawać 200 mln na wielki most?? przecież to niegospodarność…budujmy mały turystyczny mostek

      Odpowiedz

      • Nowa Wieś
        27 października 2021 @ 00:46

        jakie 200 mln?! Skąd ta liczba skoro wójt mówił o 20 mln. Nie siej fermentu.

        Odpowiedz

    • Nowa Wieś
      27 października 2021 @ 00:53

      Nie same barany tu mieszkają. Jedynie ci od mostu dali się wkręcić „aktywistom” z okolic Promowej.

      Odpowiedz

  4. Także mieszkaniec gminy
    21 października 2021 @ 22:53

    Popieram przedmówcę… drogi gminne do remontu we wszystkich sołectwach a my o jakimś wirtualnym moście nie wiadomo dla kogo…Szanowny Panie Wójcie –Pan ma rolę służebną. Proszę zaprzestać kontynuacji tego tematu i zacząć słuchać głosów mieszkańców..

    Odpowiedz

    • Nowa Wieś
      23 października 2021 @ 20:05

      A mieszkańcy właśnie chcą tego mostu. Mieszkańcy Gminy to nie tylko mieszkańcy ulicy Promowej w Nowej Wsi.
      @Xxx Właśnie o to chodzi by więcej samochodów pojechało do Nowej Wsi. Ale one pojadą tylko do mostu i nie będą pędzić dalej przez wieś i nie będą stały w Złotorii i Kaszczorku dzięki temu. Mieszkańcy Gminy więc zyskują generalnie.

      Odpowiedz

      • XXX
        25 października 2021 @ 09:00

        Podpisy pod protestem mówią co innego, mieszkańcy gminy chcą rozbudowy dk10.

        Odpowiedz

        • Rudolf
          26 października 2021 @ 03:12

          DK10 jak nazwa wskazuje, to droga krajowa. Jej rozbudowa nie leży w kompetencjach gminy.

          Odpowiedz

        • Nowa Wieś
          27 października 2021 @ 00:44

          To podpisy mieszkańców jednej z wsi gminy i to nie wszystkich. Gmina składa się z wielu wsi i ona chce budowy mostu.

          Odpowiedz

      • Szept
        25 października 2021 @ 09:09

        Jesli gmina powie mieszkańcom że śliwki rosną na sosnach to pobiegną po nie do lasu, natomiast nad tym że wasz projekt nie ma żadnego sensu to już nikt się nie zastanowi a każdy kto się zastanowi po prostu wybucha śmiechem.

        Odpowiedz

  5. Mieszkaniec Gminy
    21 października 2021 @ 11:38

    Wójt niech się zabierze za drogi lokalne a nie jak sam pisze w strategii robi ALTERNATYWĘ dla DK10. Jako mieszkaniec nie chce tego mostu budowanego z moich podatków aby odciążyć ruch na drodze krajowej. Zadaniem gminy nie jest odciążanie ruchu dróg krajowych!!!!! Panie Wójcie ma Pan duże pole do popisu na drogach gminnych i tam proszę zacząć działać.

    Odpowiedz

    • Rudolf
      26 października 2021 @ 03:29

      Toż właśnie będzie to droga gminna, proszę to zrozumieć. I wójt akurat tutaj robi dobrą robotę, bo gmina i praktycznie wszyscy z 20 tysięcy jej mieszkańców poza 350 niezadowolonymi tego mostu potrzebują. Popieram budowę mostu.

      Odpowiedz

      • XXX
        26 października 2021 @ 08:28

        Zadaj sobie pytanie kto wjeżdża na samym początku tego korka a kto na samym jego końcu, wtedy uświadomisz sobie że robicie most dla Obrowa a nie Lubicza, jesteście dziwkami Obrowa opłaconymi przez deweloperów.

        Odpowiedz

        • Nowa Wieś
          27 października 2021 @ 16:44

          Co za różnica skoro polepszy się wszystkim? Jak jedziesz mostem w W-wie to co? Nie powinno go być bo to most dla warszawiaków a nie dla Ciebie? Czy może nie powinno się Ciebie na niego wpuszczać? Ludzi z Obrowa itp. nie zablokujesz, można spróbować polepszyć sytuację i nadzieją jest ten most.

          Odpowiedz

        • Rudolf
          7 listopada 2021 @ 09:49

          naprawdę wierzysz w to co napisałeś/napisałaś?
          Popieram budowę mostu.

          Odpowiedz

      • Nowa Wieś
        27 października 2021 @ 00:43

        O tym właśnie ciągle mówię. Na szczęście wójt powiedział, że bierze pod uwagę wolę mieszkańców gminy, gminy! a nie tylko 350 z Nowej Wsi. Popieram budowę mostu.

        Odpowiedz

  6. Nowa Wieś
    20 października 2021 @ 19:07

    Most z drogami dojazdowymi to największa, najdroższa i najbardziej nieprzemyślana inwestycja gminna. Za kilkaset milionów wytnie się drzewa , zniszczy dolinę Drwęcy, gdzie jest rezerwat przyrody, i przeniesie się korek w nowe miejsce Lubicza: ulicę Komunalną w Lubiczu Górnym. A kilkukrotnie taniej i prościej byłoby zmodernizować istniejącą drogę krajową pomiędzy Lubiczem Górnym a Dolnym.Bez ingerencji w przyrodę i konfliktów społecznych.

    Odpowiedz

    • Nowa Wieś
      20 października 2021 @ 22:12

      To weź i modernizuj drogę krajową. Nikt o tym nie chce słyszeć a jest to poza zasięgiem wójta.
      Popieram inwestycję i znajdzie się na jej poparcie wielokrotnie więcej osób niż garstka przeciwników, którzy nie chcą mostu pod domem ale pasują im korki pod domami innych. Nie obchodzi ich spalanie w korku, które można w ten sposób ograniczyć, to już poza zasięgiem stowarzyszenia. Stowarzyszenie Nasza Drwęca nasz Dom tak naprawdę powinno się zwać Nasz Dom.

      Odpowiedz

      • Nowa Wieś pracuje w U.G. Lubicz
        20 października 2021 @ 22:37

        Jako podatnik nie życzę sobie aby pracownik gminy wypisywał za moje pieniądze takie bzdury pod każdym artykułem.

        Odpowiedz

        • Nowa Wieś
          21 października 2021 @ 23:07

          Przykro mi ale się mylisz, jestem takim samym mieszkańcem Gminy jak Ty. Nie jestem pracownikiem UG jak insynuujesz, ale to nieistotne, bo Ty i tak wiesz lepiej.

          Odpowiedz

      • Zioooom
        20 października 2021 @ 22:55

        Jak coś jest poza zasięgiem Wójta (rozwiązanie problemu korków) to niech się po prostu za to nie bierze, to stanowisko nie jest po to by robić karierę i interesy a potem zbierać medale za zasługi a po to by słuchać głosu mieszkańców, dbać o ich potrzeby i sprawiać by jakość ich życia była po prostu coraz lepsza. Tymczasem Wy chcecie sobie kosztem mieszkańców swojej gminy urządzić obwodnicę dla ludzi z Obrowa którzy kupili sobie domki od waszych kolegów deweloperów. Mam pomysł, wystartujcie może w wyborach w gminie Obrowo skoro i tak robicie wszystko tylko i wyłącznie pod nich… i przestań siać ferment że tylko w nowej wsi nie chcą mostu, Lubicz Górny też już macie przeciwko sobie.

        Odpowiedz

        • Nowa Wieś
          21 października 2021 @ 23:09

          Nie rozumiesz co oznacza poza zasięgiem wójta. A oznacza to brak możliwości działania w tym zakresie. Co do mieszkańców Obrowa (i nie tylko, jest jeszcze Osiek, Silno, Brzozówka itp.), to owszem, jeśli zbudowanie tej „obwodnicy” odciąży Lubicz, Nową Wieś, Złotorię, to tak, chcemy tej drogi i tego mostu.

          Odpowiedz

      • Nowa Wieś
        20 października 2021 @ 23:00

        A budowa mostu za 200 mln jest w zasięgu wójta?? poza tym już widzę tych ludzi stojących w korku na Komunalnej jak się pukają w czoło kto to wymyślił..TRZEBA KONIECZNIE ZMODERNIZOWAĆ DZIESIĄTKĘ i wiadomo,że prace już nad tym trwają…zastanawiające jest , że Gmina odcięła się od sprawy krajówki i nic w tym temacie nie robi … dla mnie to skandal – przecież to główna droga przebiegająca przez nasza gminę

        Odpowiedz

        • Rudolf
          26 października 2021 @ 03:46

          Budowa takiego mostu nie będzie kosztowała 200 mln zł po co to przekłamanie? Dla porównania 189 mln zł kosztuje właśnie powstający trzeci największy w swojej konstrukcji 600 mietrowy most w Polsce na Dunajcu z pylonami 30 metrowej wysokości. Zawyżyłeś wartośc inwestycji 10 krotnie. Chcesz przestraszyć mieszkańców rzekomym ogromem kosztów? To co będzie tutaj to zwykły mostek jakich są tysiące.

          Odpowiedz

          • Nowa Wieś
            27 października 2021 @ 00:40

            Oczywiście, przeciwnik mostu powie, że 200 mln mimo, że gmina oszacowała to na 20 mln. Mamy inflację, niech więc będzie 25 mln (z górką) ale nie 200.

            Odpowiedz

      • Xxx
        21 października 2021 @ 09:23

        Który samochód spali więcej paliwa? Ten stojący w korku na wolnych obrotach czy ten pizdujący ile fabryka dała na 1.5km prostej przez most? Dodając do tego fakt że wasz mostek dk10 i tak nie rozkorkuje to tylko i wyłącznie dołożycie spalin w inne miejsca, logiczne myślenie w gminie nie istnieje, tam od samego początku był jeden cel, zrobić most wszelkim kosztem, nawet kosztem honoru, bo jesteście po prostu zwykłymi politycznymi prostytutkami.

        Odpowiedz

        • Karol
          21 października 2021 @ 10:19

          Spalanie w korku potrafi podnieść średnie spalanie o kilka litrów na setkę więc jest nieco większe niż podczas normalnej jazdy, ale fakt podczas gwałtownego przyspieszania spalanie jest jeszcze większe.

          Odpowiedz

        • Nowa Wieś
          21 października 2021 @ 23:12

          A niby dlaczego ludzie jadący do pracy mają jechać ile fabryka dała rano do pracy i to jeszcze przez most? Masz chorą wyobraźnię. Albo po prostu sądzisz po sobie. Idąc tym tropem myślenia, gdyby wszyscy robili jak Ty byłoby jeszcze więcej kolizji i wypadków.
          Logicznego myślenia nie przejawiasz. Jakie dołożenie spalin? Liczba samochodów wzrośnie dzięki budowie mostu? 🙂 Liczba samochodów nie zmieni się a liczba spalin dzięki mniejszym korkom zmaleje.

          Odpowiedz

          • Xxx
            22 października 2021 @ 11:58

            Jakoś samochody pędzące rano do pracy przez nowa Wieś już teraz często jadą ile fabryka dała, czy ilość samochodów się zwiększy? Tak w kierunku nowej wsi pojedzie ich jeszcze więcej.

            Odpowiedz

        • Rudolf
          26 października 2021 @ 03:34

          Ciekawa argumentacja. Może więc zamiast dróg i autostrad budujmy parkingi. Niech samochody stoją pracując na wolnych obrotach to oszczędzimy paliwo. Hahahaha
          Jeżeli umknął Pani/Panu taki drobny szczegół, że stojący samochód nie jedzie, a samochody są do przemieszczania się, to trudno nam będzie przekonać Panią/Pana do czegokolwiek.

          Odpowiedz

Skomentuj Także mieszkaniec gminy Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *