Skip to content

26 komentarzy

  1. Nicewicz pisze komentarze LOL
    21 września 2020 @ 13:19

    Nicewicz frajerze, ja ci już w nic nie uwierzę!

    Odpowiedz

  2. Mieszkaniec
    12 września 2020 @ 17:54

    Już się zaczęło, na zebraniach nie można zadawać pytan Nie dajcie sobie wciskać kitu, takie zakazy są nielegalne !

    Odpowiedz

  3. MILIONER
    11 września 2020 @ 23:27

    kto beknie za kesz wydany na coś co nie powstanie? rada czy król?

    Odpowiedz

    • Myślący
      12 września 2020 @ 12:05

      Król powie ze to rada rządzi i decyduje, wiec król będzie próbował uciec a za WSZYSTKO beknie rada, każdy z osobna

      Odpowiedz

      • Nowa Wieś
        12 września 2020 @ 16:12

        Wójt obiecał rozładować korki i próbuje spełnić obietnice budując ten most. Wy oczywiście z pobudek prywatnych chcecie to zablokować a jeśli Wam się uda (oby nie) na koniec kadencji będziecie pierwsi krzyczeć: „obiecał rozładować korki a tego nie zrobił!”

        Odpowiedz

  4. Fifi
    11 września 2020 @ 21:33

    Nie będzie do 3,5 tony. Jest projektowany na 30 ton i przebiegać nim będzie droga nr DW657 czyli nie będzie miał nic do powiedzenia w sprawie ograniczeń tonarzowych

    Odpowiedz

  5. ewelina
    11 września 2020 @ 20:49

    Byłam z mężem i siostrą na zebraniu wiejskim o moscie. Wójta mieszkańcy tak wypunktowali że prawie się popłakał. zaprzeczał sam sobie. gadał że robi most dla nas i go zmniejszy a za chwile ze dla strefy przemyslowej i musi byc duży. malo kto mu uwierzyl. teraz cicho z tym tematem. chyba dotarło do niego ze to niewypał

    Odpowiedz

  6. rybak
    11 września 2020 @ 19:40

    nie dziwota się że ludzie nie chcą tego mostu. drogi to nie wszystko. trzeba chronić przyrodę i Drwece

    Odpowiedz

  7. Liliput
    11 września 2020 @ 00:31

    Nicewicz kłamca i oszust wyborczy. Już szykujemy taczkę cwaniaczku.

    Odpowiedz

    • Muka
      11 września 2020 @ 08:00

      Do „Nowa Wieś” – a sio trolu gminny! Kim jesteś? W ramach obowiązków służbowych piszesz obelgi na mieszkańców, którym masz służyć? Sprawa tego mostu to krótkowzroczność i głupota. Po pierwsze – nieprawda, że będzie lepiej. Będzie gorzej. Cały ruch TIRów z „10” pójdzie przez Lubicz Górny i Nową Wieś do Lubicza Dolnego przez ten nowy most! Przecież do Pacyfiku teraz tędy będzie jechało 40-50 tirów dziennie!!! A po drugie – czy tylko mi się zdaje, czy to tylko taka podpucha na zasadzie „poudawajmy, że coś robimy”? Bo jak nic nie umiem, to musze udawać, że coś robię. Przecież każdy, kto zna się na inwestycjach samorządowych wie, że to niewypał. Dlaczego? Bo 20 mln za taki most to śmiech na sali. Minimum 40 baniek, MINIMUM! Moim skromnym zdaniem, które opiera się na opinii moich sąsiadów – inżynierów budowlanych – to nawet 50 milionów, z drogami dojazdowymi. Skąd gmina na to weźmie? Od rządu? A jaki interes ma rząd w budowaniu gminnego mostu? Wojsko da? To nie jest przeprawa strategiczna. Marszałek da? No cóż, wszyscy w Lubiczu wiedzą, że pewien ex-senator Platformy mocno was wspierał. Teraz ten polityczny patron już zniknął. No więc jest tak: za pół miliona stworzycie dokumentację. Potem – za rok, dwa, przed wyborami podniesiecie lament – „łojoj, nikt nie chce dolożyć do takiej inwestycji, ważnej dla gminy, nikt nie chce nam pomóc, łojojoj”. Póki mieszkam w Nowej Wsi nie zgodzę się na takie fanaberie ksoztem zdrowia i spokoju mieszkańców!!!!

      Odpowiedz

      • Nowa Wieś
        11 września 2020 @ 15:06

        Też mogę napisać, że nie mieszkasz w Nowej Wsi i trollujesz. Nie jestem związany z Gminą i Wójtem.
        Gdybyś mieszkała w Nowej Wsi, to chciałabyś by most powstał i żeby zniknął ten poranny ruch samochodów do Torunia. Po powstaniu mostu to się rozbije: część pojedzie nowym mostem, część dalej przez Złotorię i część przez Lubicz. I po to powstaje ten most.
        I proszę nie powtarzać bzdur o TIR-ach! Wójt dawno mówił (można znaleźć artykuły), że będzie to most do 3,5 tony. Będzie tam stało ograniczenie. Sam most oczywiście musi wytrzymać więcej, więc w projekcie jest 30 ton, na zapas. To słowa wójta.

        Odpowiedz

        • Do Nowa Wieś
          21 września 2020 @ 13:28

          Nie łatwiej zrobić porządnie Dk10 tak by wszyscy byli zadowoleni? Wyjdzie taniej i na lata, ale niestety Wójt nie ma czasu latać i załatwiać spraw, sam to z resztą przyznał na zebraniu w nowej wsi, wiadomo ze łatwiej wydac w 300 a jjz niedługo 400 tysięcy z pieniędzy publicznych na projekt który jest na rękę lokalnym deweloperom tfuuu Góra…

          Odpowiedz

  8. Nowa Wieś
    10 września 2020 @ 23:17

    Dla kilku domków z Nowej Wsi nie ma sensu blokować tak ważnej inwestycji. Jak się budowali tam to znali plany. Ulica Promowa. Nic nie świtało? Zakładają teraz stowarzyszenie. To typowe. Podobnie było gdy mieszkańcy ul. Świętopełka w Toruniu „ratowali” stawy bo miała je zniszczyć średnicówka. Też założyli stowarzyszenie. A tak naprawdę ratowali własne d. bo nie byli na tyle mądrzy, żeby kupując mieszkania zapoznać się z planami budowy trasy średnicowej, które były od prawie 40 lat. Stawy oczywiście zarosły później a łabędzie zdychały – tacy ratownicy. Ci z Nowej Wsi zapewne będą ratować Drwęcę. Też załóżmy stowarzyszenie ratujące tę inwestycję bo wbrew temu co piszą ona jest korzystna dla Nowej Wsi – zmniejszy ruch jadących dalej przez Złotorię do Torunia.

    Odpowiedz

    • Prawdziwa Nowa Wieś
      10 września 2020 @ 23:45

      Do Nowej Wsi – nie podszywaj się pod nikogo z nas…każdy kto tu mieszka i ma olej w głowie wie, że most to koniec spokoju we wsi . Zresztą taki kolos ściągnie ogromny ruch – Lubicz Górny, Złotoria i nasza droga będzie rozjechana.
      Ty też to wiesz prawda?? piszesz bzdury bo ci kazali… Dobra wiadomość jest taka, że ten most nigdy nie powstanie.

      Odpowiedz

      • Nowa Wieś
        11 września 2020 @ 15:01

        A teraz to Lubicz, Brzozówka itp. nie rozjeżdżają Nowej Wsi? To się skończy wraz z powstaniem mostu. Naprawdę tego nie rozumiecie? Złotoria nie ma po co tam jechać akurat. Proszę mi nie insynuować, nie pracuję w dla Gminy ani nie mam tam żadnych powiązań. Równie dobrze mogę o Was napisać, że współpracujecie z przeciwnikami Wójta z poprzedniego obozu władzy w Gminie i nie jesteście z Nowej Wsi.

        Odpowiedz

    • Krystyna
      11 września 2020 @ 00:13

      Proszę nie kłamać! W planie NIE MA mostu i dlatego NIE MA zgody . A czy ratowanie Drwęcy i przyrody to coś głupiego??

      Odpowiedz

      • Nowa Wieś
        11 września 2020 @ 15:13

        Ratowanie nie jest głupie. Nie zrozumiała Pani mojego wpisu i przykładu z Torunia. Proszę jeszcze raz przeczytać.
        To jest blokada inwestycji na zasadzie „bo mieszkam obok” a nie ratowanie przyrody. Mieszkańcy boją się o spadek wartości nieruchomości i hałas. Za to wartości wzrosną innym a zmniejszy się hałas, tam gdzie ruch się zmniejszy dzięki mostowi.
        „Tymczasem władze tłumaczą, że konsultacje społeczne w tej sprawie odbyły się już wcześniej na etapie tworzenia Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Lubicz oraz Miejscowych Planów Zagospodarowania dla wsi Lubicz Dolny i Nowa Wieś. Oba te dokumenty przewidują obecność drogi lokalnej i mostu na Drwęcy. ”
        Cały artykuł:
        https://nowosci.com.pl/pomysl-budowy-mostu-na-drwecy-nie-wszystkim-sie-podoba-protestuja-mieszkancy-nowej-wsi/ar/c15-15084775

        Odpowiedz

        • obserwator
          11 września 2020 @ 19:09

          Panie N. – proszę nie kłamać…nie przystoi … . W uchwale dot. planu NIE MA mostu. Niestety wszyscy to już wiedzą. Niedowierzającym link:
          https://www.lubicz.pl/7523,047-uchwala-nr-x-137-03-z-4-09-2003-duwkp-z-24-02-2004-nr-22-poz-267.
          A Ci radni którzy zagłosowali za tą kłamliwą uchwałą powinni złożyć mandaty. Mieszkańcy tego nie zapomną…

          Odpowiedz

        • Krystyna
          11 września 2020 @ 20:07

          Witam ponownie .Nie mogę sie zgodzić – autostradowy most na rzece i droga z ciężarówkami w środku osiedla będzie zniszczeniem tej wsi…to nie podlega wątpliwościom. Proszę napisać jak ratować przyrodę nie rezygnując z destrukcyjnych inwestycji? co można zrobic dla ratowania rzeki?

          Odpowiedz

    • chrześniak
      11 września 2020 @ 23:45

      kilku domków? tam jest nowe osiedle z pięknymi domami chyba ze 100 działek
      jak nie wiesz to nie pisz

      Odpowiedz

      • Nowa Wieś
        12 września 2020 @ 16:10

        I droga na most wg Ciebie przebiegać będzie przy każdym z tych domów. Problem dotyczy niewielkiej liczby osób. A zyskuje znacznie większa.

        Odpowiedz

  9. Rumak24
    10 września 2020 @ 10:53

    Do żenującego i antydemokratycznego, zakulisowego stylu rządzenia wójta i jego macherów rękę przykłada teraz Rada. Czy wam nie wstyd?! Mam teorię – gros radnych to ludzie słabo wyuczeni w arkanach administracyjnych. Podnoszą rękę z niewiedzy, jak stado. Szanowni mieszkańcy – naprawdę czas na bardzo głębokie zmiany w urzędzie i radzie!!!

    Odpowiedz

    • Perkoz
      10 września 2020 @ 11:35

      A mi się to podoba. Nie gadać z warchołami. Najlepiej, jakby było jak na Bialorusi – pała na du… i będzie po naszemu. Brawo radni – potrzebny jest zjednoczony front wokół przywódcy. Kto się wyłamie to won. na odcinku walki o przyszłośc gminy potrzeby jest zjednoczony front. Popieram i pozdrawiam. Mam 66 lat, wiele lat pracowalam dla dobra Ludowej Ojczyzny. I cieszę się że znów będzie po naszemu.

      Odpowiedz

      • Rumak24
        10 września 2020 @ 11:36

        Oj… towarzyszka widzę swoich zniuchała?

        Odpowiedz

        • Perkoz
          10 września 2020 @ 11:39

          No jakby ormo bylo to byś na dołku siedział i nie warcholił. Coza ludzie.

          Odpowiedz

          • AniaZ
            10 września 2020 @ 13:18

            Nie wierzę… Ludzie kochani, Nowa Wieś musi się ruszyć i zmienić tę gminę. Nie dajmy się. Na radnych nie ma co liczyć, urzędnicy mają interes polityczny w tym, żeby nas skrzywdzić. Ruszmy tyłki! W końcu mieszka tu tylu wykształconych ludzi z doświadczeniem i kontaktami.

            Odpowiedz

Skomentuj Fifi Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *