Zławieś Wielka: od poniedziałku inaczej załatwimy sprawy w urzędzie gminy
Od 24 stycznia bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej zostaje zawieszona do odwołania. Oznacza to, że sprawy urzędowe będą załatwiane telefonicznie, elektronicznie lub przez platformę ePUAP. Powodem tej zmiany jest sytuacja epidemiczna i troska o bezpieczeństwo mieszkańców.
Bezpośrednio zgłaszać można zgony, jednak najpierw należy skontaktować się telefonicznie kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego pod numerami telefonów 56 674 13 51 lub 531 083 335. Pozostałe sprawy załatwiane będą na podstawie wniosku, złożonego pocztą tradycyjną lub elektroniczną (Urząd Gminy Zławieś Wielka, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka, ug@zlawies.pl). Adres skrytki ESP: /w11bvlm80l/SkrytkaESP.
W celu pozyskania informacji o tym, na jakim etapie jest załatwiana sprawa, można zadzwonić na numer centrali urzędu: 56 674 13 11 lub skontaktować się drogą mailową.
W sprawach dotyczących:
- ewidencji ludności i dowodów osobistych, z zakresu działalności Urzędu Stanu Cywilnego – kontakt pod numerem telefonu 56 674 13 50 lub 56 674 13 51;
- działalności gospodarczej – kontakt pod numerem telefonu 56 674 13 16;
- odpady komunalne – kontakt pod numerem telefonu 56 674 13 13.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach osobiste wizyty w urzędzie możliwe są po uprzednim umówieniu się
w godzinach 8:00 – 13:00.
Godziny pracy Urzędu Gminy Zławieś Wielka, w których można kontaktować się z pracownikami telefonicznie:
- 7:00 – 15:15 – poniedziałki, środki i czwartki
- 8:00 – 16:15 – wtorki
- 7:00 – 14:00 – piątki