Zmiany w obsłudze klientów Starostwa
Starostwo Powiatowe w Toruniu reorganizuje sposób obsługi klientów. Na stronie Starostwa czytamy, że jest to spowodowane gwałtownym wzrostem zakażeń koronawirusem.
W holu budynku, na parterze, znajduje się biuro podawcze. To właśnie w nim od 14 lutego należy składać wszelkie wnioski, pisma i dokumenty. Dokumenty można także przesyłać pocztą.
Wiele spraw można także załatwić przez internet. Instrukcje i formularze do pobrania dostępne są TUTAJ.
Aby załatwić jakąkolwiek sprawę związaną z rejestracją pojazdów, należy najpierw się zarejestrować na wizytę. Telefon: 56 662 89 22, e-mail: rejestracja@powiattorunski.pl. Wpuszczane do budynku są tylko osoby umówione.
Wnioski w sprawie: transportu, zarządzania ruchem, SKP, OSK, a także te ważne dla diagnostów samochodowych i instruktorów nauki jazdy składane są w biurze podawczym.
Więcej informacji, a także kontaktu do poszczególnych wydziałów i biur Starostwa znajdziecie TUTAJ.