Obsługa w Starostwie Powiatowym na nowych zasadach. Strefa klienta z namiotami
Od poniedziałku zmieni się funkcjonowanie Starostwa Powiatowego w Toruniu. Mieszkańcy będą mogli więcej spraw załatwić osobiście. W dalszym ciągu obowiązują jednak restrykcje, dotyczące zasad bezpieczeństwa. Została także przygotowana specjalna strefa klienta na świeżym powietrzu.
Już od dzisiaj, tj. od 1 czerwca, przywrócony został dostęp do kancelarii na 1. piętrze, sali obsługi Wydziału Komunikacji, sali obsługi Wydziału Geodezji, pokojów obsługi w Wydziale Środowiska. Można także korzystać z porad Rzecznika Konsumenta we wcześniej wyznaczonym miejscu. Takim miejscem do spotkań z urzędnikami może być m.in. strefa klienta, zlokalizowana w patio. Przy stolikach, ustawionych pod namiotami, będzie można bezpiecznie załatwić swoją sprawę bezpośrednio z urzędnikiem lub wykorzystać to miejsce np. do wypełnienia dokumentów. Strefa będzie na bieżąco dezynfekowana.
Przy jednym stanowisku obsługi może znajdować się tylko jeden klient. Obowiązuje także internetowa rezerwacja kolejki do Wydziału Komunikacji. Starostwo zachęca, żeby przychodzić do urzędu z już wypełnionym wnioskiem i w ten sposób ograniczyć swoje wizyty do minimum. Cały czas obowiązuje także zasłanianie nosa i ust w budynku oraz noszenie rękawiczek.